Als er iets gebeurt wat je niet wilt, dan word je vaak niet alleen boos, maar wil je het liefst schreeuwen of schelden en misschien wel slaan. Om je zin te krijgen ben je soms agressief en je liegt ook wel eens over wat je hebt gedaan. En wanneer je iets moet van je ouders of school, en je hebt er geen zin in, doe je het misschien zelfs niet. Je hebt dan waarschijnlijk een gedragsprobleem.
